Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

konvokesyen uitm 74

 15/05/2011
hari yang paling bermakna wat semua student UiTM yang terlibat dengan konvokesyen sidang kelima....tapi agak sedey coz xsemua dapat hadir hari nie....hurmm..papa pon xdapat datang..al maklumlah...cuti di bekukan..xpelah...mama paham...hehehe...













14/05/2011

hari nie solat asar dekat masjid besi,putrajaya..dengan semangatnya aku n yang len2 wat photoshot...besh gak kadang dok posing depan lensa nie..

 

 yang nie gambar candid along....aku suke...along kata xcantik..tp bg aku da cukup da seri baby at muka dia..kan????




No comments:

Post a Comment

Thursday, May 19, 2011

konvokesyen uitm 74

 15/05/2011
hari yang paling bermakna wat semua student UiTM yang terlibat dengan konvokesyen sidang kelima....tapi agak sedey coz xsemua dapat hadir hari nie....hurmm..papa pon xdapat datang..al maklumlah...cuti di bekukan..xpelah...mama paham...hehehe...













14/05/2011

hari nie solat asar dekat masjid besi,putrajaya..dengan semangatnya aku n yang len2 wat photoshot...besh gak kadang dok posing depan lensa nie..

 

 yang nie gambar candid along....aku suke...along kata xcantik..tp bg aku da cukup da seri baby at muka dia..kan????




No comments:

Post a Comment