Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 1, 2015

ENCHEK SHUBEN ON DUTY


Rasanya da lama sangat blog aku ni berhabuk bukan setakat tu je..rasanya da penuh dengan lipas dan tikus..hahahaha..ok hari ni 1.3.2015, en.shuben duty di workshop kem sg besi..means that aku bosan sorang2 kat rumah..ape lagi..tangan terus ligat kemas rumah, cuci baju..berpeluh2 iron baju keje..xpe...sekurang2nya dapat la kuarkan peluh..mana tidaknya..bila da keje office hour ni..hurm mana ada masa nak workout..berat badan aku ni bagai dipam2.sekarang mission aku n en.shuben nak kurang kan berat badan..supaya 2 2 sihat..Alhamdulillah hidup sebagai sorang isteri kepada anggota tentera ni membuatkan aku lebih kuat dan xla memanjakan diri sendiri sangat..dulu2 pun cinta jarak jauh..bukan selalu boleh jumpa.. ♥♥

No comments:

Post a Comment

Sunday, March 1, 2015

ENCHEK SHUBEN ON DUTY


Rasanya da lama sangat blog aku ni berhabuk bukan setakat tu je..rasanya da penuh dengan lipas dan tikus..hahahaha..ok hari ni 1.3.2015, en.shuben duty di workshop kem sg besi..means that aku bosan sorang2 kat rumah..ape lagi..tangan terus ligat kemas rumah, cuci baju..berpeluh2 iron baju keje..xpe...sekurang2nya dapat la kuarkan peluh..mana tidaknya..bila da keje office hour ni..hurm mana ada masa nak workout..berat badan aku ni bagai dipam2.sekarang mission aku n en.shuben nak kurang kan berat badan..supaya 2 2 sihat..Alhamdulillah hidup sebagai sorang isteri kepada anggota tentera ni membuatkan aku lebih kuat dan xla memanjakan diri sendiri sangat..dulu2 pun cinta jarak jauh..bukan selalu boleh jumpa.. ♥♥

No comments:

Post a Comment